مهندسین مشاور دقیق طرح سپاهان

در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار موسسه ، لطفا شماره همراه خودرا ثبت نمایید

مقالات برتر

آرشیو مطالب برتر

بیشتر بدانیم

تالار گفتگو

همکاری با ما

بدین وسیله به اطلاع می رساند شرکت مهندسان مشاور دقیق طرح سپاهان جهت تکمیل کادر پرسنلی خود، به یک نفر منشی خانم نیازمند است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره 03134206089 تماس حاصل نمایید.

.

.

ما میتوانیم در زمینه های زیر با هم همکاری کنیم :

photo_2015-12-23_16-19-30

  • برگزاری دوره های تخصصی تأسیساتی:

اگر تمایل دارید و تجربه تدریس دوره های کوتاه مدت یا بلند مدت ما را دارید، رزومه خودتان را برای ما ارسال کنید. اگر تخصص شما در لیست دوره ها ذکر نشده میتوانید عنوان دوره و سر فصل آن را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در وب سایت درج کنیم و در صورت به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان در دوره، خودتان تدریس آن را به عهده بگیرید.

طراحی استخر

  • ترجمه یا تألیف کتاب:

اگر در فکر ترجمه یا تألیف کتابی در زمینه تأسیسات هستید ما میتوانیم با شما همکاری کنیم.

نمودار تعیین مساحت موتورخانه

  • تهیه مقاله، ابداع، اختراع و نوآوری در زمینه های مختلف تأسیسات:

اگر در هر یک از موارد ذکر شده نیاز به همکاری با ما دارید، ما را در جریان بگذارید. نهایت تلاشمان را برای همکاری با شما خواهیم کرد.

22

  • تهیه نرم افزار های تخصصی تأسیساتی:

اگر نرم افزار خاصی مورد نظرتان هست و میتوانید جهت تهیه آن با ما همکاری کنید، حتما” روی همکاری ما حساب کنید.

vrf vii

  • فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تحت نمایندگی ما:

در صورتی که در زمینه “مهندسی فروش” تجربه دارید و تمایل دارید تا دراین زمینه با ما همکاری کنید، خوشحال خواهیم شد که همکار ما باشید. حتی اگر تجربه کافی در این زمینه را ندارید، نگران نباشید، با علاقه و کمی پشتکار در این زمینه موفق خواهید شد. با معرفی محصولات ما، در سود ما شریک خواهید شد.

18

  • طراحی، محاسبه و تهیه نقشه های تأسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان ها:

اگر در زمینه طراحی، محاسبه، تهیه نقشه و ریز متره و برآورد تأسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان ها تجربه دارید و مایل به همکاری با ما هستید، رزومه خودتان را برای ما ارسال کنید تا انشالله بتوانیم به صورت پروژه ای یا پاره وقت از تجربیات شما استفاده کنیم.

۲۰۱۵۱۱۲۹_۰۹۴۲۲۸_Richtone(HDR)

  • اجرای تأسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان ها و تعمیر و نگهداری آنها:

همانگونه که می دانید ما در کارهای اجرایی و تعمیر ونگهداری تأسیسات ساختمان ها وارد نشده ایم و به همین علت میتوانیم شما را به کارفرمایان محترمی که به دنبال مجری مجرب و مسئولیت پذیر هستند، معرفی کنیم. لطفا” رزومه خودتان را برای ما ارسال کنید تا یتوانیم معرف شما باشیم.

سيستم گرمايش مجدد در مركز درماني

  • معرفی محصولات تأسیساتی شما به کارفرمایان :

در صورتی که تولیدکننده یا وارد کننده تجهیزات تأسیساتی هستید، مشخصات فنی محصولات، تائیدیه ها، رزومه، خدمات پس از فروش و کاتالوگ ها را برای ما ارسال کنید تا ضمن معرفی آن ها در وب سایت، به کارفرمایان پروژه ها نیز معرفی گردند. بدیهی است که فقط محصولات با کیفیت و استاندارد و دارای تائیدیه های لازم و به شرط گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مطمئن شامل این مورد خواهند شد. با تجربه ای که “مهندسان فروش” ما دارند مطمئنیم که همکاری رضایت بخشی خواهیم داشت.

photo_2015-12-23_16-19-19

  • معرفی هنرجو و کارورز به ما:

در صورتی که هنرجو یا کارورز از طرف شما جهت شرکت در دوره های ما معرفی شده باشند، 5% (پنج درصد) شهریه دوره برای هر نفر به عنوان سهم همکاری به شما پرداخت خواهد شد.

۲۰۱۵۱۱۲۹_۱۰۲۳۰۶_Richtone(HDR)

  • گذراندن درس کارآموزی برای دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک و تأسیسات:

ما تصمیم داریم تا در هر ترم دانشگاهی تعدادی از دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک و تأسیسات را که درس “کارآموزی” را اخذ نموده اند به عنوان “کارآموز” در”شرکت دقیق طرح سپاهان” بپذیریم. دانشجویان عزیزی که علا قمند هستند تا دوره ی کارآموزی خودشان را در این شرکت بگذرانند درخواست خود را برای ما ارسال کنند.

photo_2015-12-15_11-17-52

  • تأمین نیروهای تخصصی مورد نیاز شرکت ها، دفاتر فنی و سازمان ها:

از شرکت ها، دفاتر فنی، ارگان ها و سازمان هایی که نیاز به جذب نیروی متخصص در زمینه تأسیسات ساختمان دارند تقاضامندیم تا درخواست خود را به ما اعلام نمایند. سعی خواهیم کرد تا بهترین نیروی مورد نیاز را به شما معرفی می نمائیم. لازم به ذکر است که افراد شرکت کننده در دوره های بلند مدت ما پتانسیل لازم جهت شروع به کار را دارا میباشند و خدا را شاکریم که  بیش از 90% شرکت کنندگان در دوره های بلند مدت ما طی گذراندن دوره یا حداکثر سه ماه پس از آن ، شغل مناسب خود را پیدا کرده اند و یا توسط خودمان به محل کار معرفی شده اند.

2 پاسخ به “همکاری با ما”

  1. باسلام و عرض ادب
    احتراما شرکت ساختمانی،تاسیساتی و تجهیزاتی آذر پیشتاز آبادگان با سوابق اجرایی با شرکت آب منطقه ای استان ایلام، اداره کل نوسازی استان ایلام، مسکن مهر شهرستان دهلران و سپاه ناحیه شهرستان دهلران آمادگی دارد که به عنوان پیمانکار در پروژهای آن شرکت محترم انجام وظیفه و خدمت نماید.
    باتجدید احترام – 09198104365

پاسخ دهید


خانه اصفهان چهار راه بنفشه شمالی - جنب بانک شهر ساختمان مهدی - طبقه دوم واحد205
info@daghightarh.ir

031-34206089

تمامی حقوق متعلق به مهندسین مشاور دقیق طرح سپاهان می باشد
ساخت سایت : عصر آسیا مجریطراحی سایت در اصفهان