مهندسین مشاور دقیق طرح سپاهان

در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار موسسه ، لطفا شماره همراه خودرا ثبت نمایید

مقالات برتر

آرشیو مطالب برتر

بیشتر بدانیم

تالار گفتگو

چیلر جذبی با تغذیه آب گرم یا شعله مستقیم

چیلر جذبی آبگرم سری WFC مدولار

این چیلر با اتصال به آبگرم به عنوان منبع تغذیه دستگاه امکان تولید سرما را جهت مصرف خانگی، تجاری، صنعتی را داشته که قابلیت نصب در محوطه باز (بالای بام) و داخل موتورخانه ساختمان یا هر فضای داخلی ساختمان را دارد.اتصال به پنلهای خورشیدی امکان استفاده از انرژی پاک و رایگان خورشید را به دنبال دارد. ایران در نقطه ای از جهان واقع شده که جزء پر آفتاب ترین کشورهای جهان محسوب میشود. نصب چندین پنل جذب انرژی خورشید در بالای بام یا هر جایی که ارتباط مستقیم با نور خورشید داشته باشد و انتقال انرژی مذکور به داخل این سری از چیلرها امکان سرد و گرم کردن ساختمان را در فصلهای مختلف سال میسر میسازد و از یک نأمین کننده آبگرم به منظور پشتیبانی در زمانی که منبع انرژی خورشیدی وجود ندارد(شب) استفاده میشود.

چیلرهای سری  (10 الی 100 تن تبرید)K  

این سری از چیلرها از نوع چیلرهای شعله مستقیم یا احتراق مستقیم دو اثره میباشد که با مصرف گاز شهری سرمای مورد نیاز را تولید می نمایند. ماشین مذکور قابلیت نصب در هوای آزاد، بالای بام و یا داخل موتورخانه را دارد. کیفیت و تکنولوژی ساخت بالای ماشین مذکور هزینه های راهبردی و نگهداری ره به حداقل رسانده است.

چیلرهای سری (150 الی 200 تن تبرید ) MG

سری MG با احتراق مستقیم گاز شهری و بهره گیری از تکنیک دو اثره از راندمان بسیار بالائی برخوردار می باشد. سیستم حفاظتی و کنترلی پیشرفته به کار گرفته شده در این سری از ماشینها آنها را به نمونه مثال زدنی تبدیل نموده است. این سری از ماشینها قابلیت نصب در هوای آزاد، بالای بام و یا درون موتورخانه را دارد.

برای اطلاعات بیشتر :دانلود کاتالوگ محصول

پاسخ دهید


خانه اصفهان چهار راه بنفشه شمالی - جنب بانک شهر ساختمان مهدی - طبقه دوم واحد205
info@daghightarh.ir

031-34206089

تمامی حقوق متعلق به مهندسین مشاور دقیق طرح سپاهان می باشد
ساخت سایت : عصر آسیا مجریطراحی سایت در اصفهان