مهندسین مشاور دقیق طرح سپاهان

در صورت تمایل به دریافت آخرین اخبار موسسه ، لطفا شماره همراه خودرا ثبت نمایید

مقالات برتر

آرشیو مطالب برتر

بیشتر بدانیم

تالار گفتگو

تو ر مشهد با قطار ندا بال آسمان

خانه انجمن‌ها تاسیسات تو ر مشهد با قطار ندا بال آسمان

این موضوع شامل 0 پاسخ٬ و 1 کاربر می‌باشد٬ و آخرین بروزرسانی توسط  hkermani99 4 سال, 2 ماه پیش صورت گرفته‌است !

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته ها
  • #3206

    hkermani99
    مشارکت کننده

    Image result for تور مشهد با قطار

    تور مشهد با قطار شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ندا بال آسمان، از جمله بهترین و شلوغ ترین تورهای این مجموعه می باشد. اگر شما قصد دارید با قطار به مشهد سفر کنید بهتر است توصیه های زیر را برای انتخاب بهترین تور مشهد با قطار در نظر بگیرید:

    انتخاب نوع قطار از جمله مهم ترین مواردی است که در تور مشهد با قطار باید رعایت کنید. شرکت ندا بال آسمان معمولا از قطارهای فدک و زندگی که بهترین و اختصاصی ترین قطارها برای سفر به مشهد می باشد استفاده می کند.

    در واگن های فدک و زندگی از کوپه های 4 تخته استفاده می شود و تنها در ناوگان حمل و نقل مشهد از این قطارها استفاده می شود. اگر شما از جمله کسانی هستید که می خواهید تور مشهد خود را با هزینه ای کم بگذرانید می توانید از قطارهای نورالرضا، غدیر و سیمرغ استفاده کنید که هزینه هایی به نسبت پایین تر دارند.

    Image result for تور مشهد با قطار

    این مسئله را در نظر داشته باشید که قطارهای فدک و زندگی تنها در مسیر ریلی مشهد فعال می باشند و شما نیز می توانید در تور مشهد اختصاصی ندا بال آسمان این قطارها را نیز رزرو کنید.

    نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که قطاری که انتخاب می کنید کوپه ای می باشد و یا از نوع اتوبوسی و سالنی است. اگر احیانا شما جزء کسانی هستید که در سفر با مترو مشکل دارید، توصیه می کنیم از قطارهای اتوبوسی یا سالنی در تور مشهد استفاده نکنید چرا که این قطارها کاملا شبیه مترو می باشند و صندلی واگن ها رو به روی هم بوده و از کوپه در این نوع قطارها خبری نیست. شما می توانید از قطارهای پردیس یا صبا که با سرعت بیشتری شما را به مقصد می رسانند در تور مشهد ندا بال آسمان استفاده کنید که قیمت نسبتا مناسبی نیز دارند و موجب می شوند از سفر خود لذت ببرید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)

شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد سایت شوید.


خانه اصفهان چهار راه بنفشه شمالی - جنب بانک شهر ساختمان مهدی - طبقه دوم واحد205
info@daghightarh.ir

031-34206089

تمامی حقوق متعلق به مهندسین مشاور دقیق طرح سپاهان می باشد
ساخت سایت : عصر آسیا مجریطراحی سایت در اصفهان